Na 1/2 werkdagen bezorgd, makkelijk te bestellen op de site

Snelle levering. Erg blij mee

geen idee

Ik heb gebeld met een medewerker voor informatie over stuntstep. Ik ben echt keurig te woord gestaan en heb goede informatie gekregen. Prima service en snelle levering

Sterke punten / Stärken

Goede duidelijke info en nette medewerkers

Erik Lambooij

Goed advies, goede prijs, en een snelle levering. Met andere woorden, dik tevreden!!

Advies

Skatergirl

Snelle levering van het juiste artikel

Het is een fijn bedrijf, het is allemaal duidelijk en ik heb niks te klagen.

Sterke punten / Stärken

ik vond fijn dat de website niet zo saai was

ik zou niks kunnen bedenken

Goede webshop. Goede prijskwaliteit

Sterke punten / Stärken

Snelle reactie op vragen in de mail

Stuntstepje gekocht. Goede stevige en goed uitziende step. Supersnel geleverd en prima verpakt.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, goede verpakking.
Goede kwaliteit.

Mickey Janssen

Niet erg tevreden hij was niet compleet
miste een riserpad

Reactie Streetsurfshop:

Als er iets mis is met je bestelling kun je ons het beste even bellen of mailen. We lossen problemen altijd zo goed mogelijk op, maar dan moeten we er wel van weten natuurlijk!
Als het goed is...
Als het goed is heb je het missende onderdeel binnen!
Groet,
Streetsurfshop

Mike

Telefonisch goed advies gekregen en bestelling via webshop snel geleverd.
Helaas na ontvangst al dezelfde dag problemen met product. De grip liet los binnen een uur.
Dit is onvoldoende...
Telefonisch goed advies gekregen en bestelling via webshop snel geleverd.
Dit is onvoldoende opgelost, leverancier MGP schijnt niet te reageren en het aangeboden vervangende product moet aan alle kanten worden aangepast om het enigszins netjes te krijgen. Jammer, wordt er niet mooier op!
Communicatie was ook niet altijd even vlot, meerdere malen contact moeten zoeken over een oplossing.