Wim

Fantastisch! Goed assortiment, betalen en harstikke snel in huis. Top

levertijd

Schnelle Lieferung, super service, gerne wieder...

service

Goede ervaring. Prettig contact zowel via mail als telefoon. Zeer klantvriendelijk en betrokken

Klantvriendelijkheid, betrokkenheid.

Kelsey colijn

Ik heb een goeie ervaring gehad, alles was goed verpakt en werd snel geleverd.

Sterke punten / Stärken

Alles werd goed geregeld en het werd super verpakt.

Nee

Iets besteld maar ging mis. Mail gestuurd en snel advies gekregen. Super!

Snel product gevonden.

annoniem

De site is makkelijk te gebruiken maar gebruik geen dpd om pakketen te verzenden het duurde bijna een week voor dat mijn paketje binnen was

geen dpd

nee sorry

Reactie Streetsurfshop:

Hoi!
Dank voor je review. We hebben de laatste tijd meer klachten gekregen over DPD. We versturen daarom sinds vorige week het grootste gedeelte van onze pakketten met een andere vervoerder!...
Hoi!
Groet,
Streetsurfshop

Uitstekende service! Snel en correct antwoord op gestelde vragen.

Goede service

Perfect!

Sterke punten / Stärken

Zeer snelle levering, prijs-kwaliteit zeer goed

Bestellen ging eenvoudig en levering snel en netjes.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, goed verpakt.

Nee