Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en goede tips gekregen waardoor ik makkelijk een keuze kon maken.

De Waal Printing

Goede vriendelijke service

Sterke punten / Stärken

vrolijk ontvangen en van goed advies voorzien

geen idee op t moment, Misschien een uitgebreidere tshirt lijn..

Arjan van Batenburg

Geweldig! Beter kan eigenlijk niet. ik ben nog nooit zo klantvriendelijk geholpen als hier. Ze hielpen me zelfs een longboard uitkiezen en deden niet de duurste die ze hadden als eerst aanbevelen.... Geweldig! Beter kan eigenlijk niet. ik ben nog nooit zo klantvriendelijk geholpen als hier. Ze hielpen me zelfs een longboard uitkiezen en deden niet de duurste die ze hadden als eerst aanbevelen. nee ze keken echt naar precies het goede board dat bij mij paste. echt een top service! als ik weer m'n longboard kwijt ben of tijd voor een nieuwe kom ik gewoon weer hier naartoe!

Service,
klantvriendelijkheid,
snelle levering,
ruime keuze,
het verkopen van shark wheels,
leuke medewerkers!

Ik heb een keer ergens van die kapjes gezien voor over je wielen heen tegen het opspatten van modder en water, misschien is dat ook wel wat.

Mijn zoon heeft er zijn step gekocht. 6 weken later wij, online, een grote ramp

Midas

Fantastisch! Kwaliteitsvol materiaal voor een lage prijs en zeer snelle bezorging, top!

Prijs, bezorgingstijd

Griptape !

Veel keuze, werkelijk alles te vinden...

Super snelle levering!!!

M. Kooi

Professioneel, vriendelijk, behulpzaam

Zie in eerste vak

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je, leggen het goed uit en kunnen zich goed verplaatsen in kinderen. Daarnaast doen ze alle moeite voor je om je te helpen. Leuke, aardige jongens. Stepjes worden in... Ze nemen uitgebreid de tijd voor je, leggen het goed uit en kunnen zich goed verplaatsen in kinderen. Daarnaast doen ze alle moeite voor je om je te helpen. Leuke, aardige jongens. Stepjes worden in elkaar gezet en ook erg leuk dat je de artikelen eerst kan proberen, zodat je het verschil goed kan voelen. Zeer tevreden!!

Sterke punten / Stärken

Hulpvaardig, aardig, grote kennis van zaken, grote voorraad van verschillende soorten artikelen, flexibel en ze reageren over het algemeen snel via mail en telefoon.

Nee zo niet

Lucas

Leuke mensen die hun passie delen met hun klanten. geen vraag is te gek en ze nemen voor iedereen de tijd.

Passie/kennis en service

Vincent

Beste, ik deed mijn eerste bestelling bij Streetsurfshop en ben zeer tevreden. Besteld op zondag en op woensdag heb ik het pakket thuis geleverd gekregen (rekeninghoudende dat het maandag een... Beste, ik deed mijn eerste bestelling bij Streetsurfshop en ben zeer tevreden. Besteld op zondag en op woensdag heb ik het pakket thuis geleverd gekregen (rekeninghoudende dat het maandag een feestdag was). Het pakket was zeer deftig verpakt wat maakt dat het bestelde materiaal zonder enige vorm van schade is aangekomen. Mijn bestelde product was ook nog eens extra beschermd door een plastic zak. Een tevreden klant vanuit België

Sterke punten / Stärken

De sterke punten zijn de correcte afhandeling, het vlotte verloop, tijdige correcte levering, vlotte service, betrouwbaar, ...