Wij zijn in de winkel geweest en werden zeer duidelijk, vriendelijk en professioneel geholpen. Heel tevreden en zouden nog een keer terug gaan en het zeker aan bevelen bij anderen.

Sterke punten / Stärken

Goede service, duidelijk en zeker verstand van zaken.

W salemink

Per mail een bestelling gedaan en de dag erop was de bestelling binnen

Sterke punten / Stärken

Je weet precies wat je koopt

Rianne

Sterke punten / Stärken

Snelle levering en geen verzendkosten bij skateboard van 50 euro. Board nog niet getest.

G. Hendriks

Prima, beleefd. enthousiast en hulpvaardig.

Sterke punten / Stärken

Verkoopgericht/ wensen van de klant gaan voor alles.

Nee

Jan

Zeer goed geholpen.

Vriendelijk en kundig.

N.v.t.

Eric

Erg leuke winkel, veel verschillende boarden en erg spontane mensen.

Spontaan en behulpzaam

Nee

Silvia

Mein bestellter Artikel wurde umgehend von Streetsurfshop versendet. Es hat gerade mal drei Werktage von NL- Nijmegen bis ins Lipperland gebraucht.

Sterke punten / Stärken

Gute Webseite, schnelle Lieferung.

Weitere Erwachsenen-Rollschuhe wo man seine eigenen Schuhe verwenden kann.

Chris

Zeer positief. Goed advies gekregen voor welk type longboard en deze ook vervolgens besteld.

A. Witter

Goede ervaring, prima levering.
Op de website was het vreemd dat je niet vanaf de informatie over een springstok gelijk naar het item in de shop kunt gaan

Goede informatie