Ik heb een 2e keus deck besteld (€7,50) die ik wil gebruiken als schommel binnenshuis. Nadat ik de bestelling geplaatst had, heb ik de Streetsurfshop gebeld welke wensen ik had. Ze dachten goed mee... Ik heb een 2e keus deck besteld (€7,50) die ik wil gebruiken als schommel binnenshuis. Nadat ik de bestelling geplaatst had, heb ik de Streetsurfshop gebeld welke wensen ik had. Ze dachten goed mee en zij hebben een perfect deck uitgezocht. Prima gedaan!

Sterke punten / Stärken

Meedenken wat een goed product voor mij is.

Ton Doesburg

Vriendelijke ontvangst, uitgebreid assortiment

Informatie, advies, prijs.

Geen idee

Jan

Op de website longboards bekeken en de volgende dag langs gegaan. Heb daar verschillende longboards mogen testen en uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Zeer netjes en deskundig geholpen. Zeker een... Op de website longboards bekeken en de volgende dag langs gegaan. Heb daar verschillende longboards mogen testen en uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Zeer netjes en deskundig geholpen. Zeker een aanrader!!

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk, eerlijk en deskundig.

N.v.t.

Maaike

Snelle service (binnen 1 dag in huis), vriendelijk telefonisch advies

Groot assortiment

Ik vind het fantastisch

Knutselspullen

Eva

Ik was op zoek naar een bepaald product wat overal uitverkocht was, behalve op Streetworkshop. Ik heb voor de zekerheid eerst nog gebeld en degene die ik aan de telefoon had heeft gekeken naar de... Ik was op zoek naar een bepaald product wat overal uitverkocht was, behalve op Streetworkshop. Ik heb voor de zekerheid eerst nog gebeld en degene die ik aan de telefoon had heeft gekeken naar de beschikbaarheid. Product besteld en de volgende dag in huis. Top!

Sterke punten / Stärken

Prettig telefonisch contact, makkelijk te bestellen en snelle levering

Martijn

Prima! Deskundig. Alles in huis waarvoor je komt.

specialisten

eh... nee

Asbestsanering 't komtgoed

Contact telefonisch gehad en was correct en duidelijk.
Skateboard van het merk zeven besteld was goed verpakt en via koerier dpd afgeleverd.

Sterke punten / Stärken

Informatie met duidelijke foto.

Verlichting voor skateboard / longboard of electrisch skateboard.

Reactie Streetsurfshop:

Dank voor deze positieve review! Lampjes hebben we. Hier vind je ze: http://www.streetsurfshop.nl/nl/toys-gadgets/verlichting/

vissers

snelheid en correct