Zoals het hoort

Snelheid

NA

Goede webshop. Personeel heeft verstand van de producten, een breed assortiment en er wordt snel verstuurd.

Snelle verzending

Overzichtelijk

Nee

Simpel, duidelijk, snel

Sterke punten / Stärken

Het was een goede ervaring.

Service

Ik zou het zo niet weten.

Geen gezicht op je mooie iPhone !!!
Terwijl je op de site toch echt de kleur zilver ziet !!! Mensen Let Op !!! De Pop Socket Brushed Silver heeft niet de kleur zilver, maar groen !!!
Geen gezicht op je mooie iPhone !!!
Terwijl je op de site toch echt de kleur zilver ziet !!!
Verder een goede winkel met snelle verzending

Reactie Streetsurfshop:

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kleur van de Popsocket. Bestellingen mogen uiteraard gewoon geruild worden zolang ze ongebruikt zijn. Je hebt bij ons 30 dagen... Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kleur van de Popsocket. Bestellingen mogen uiteraard gewoon geruild worden zolang ze ongebruikt zijn. Je hebt bij ons 30 dagen bedenktijd!
Streetsurfshop

Peeters

Zeer prettige winkel
Kundig
Overal toe bereid en denken mee
Fijn om niet allesbinder internet te hoeven bestellen

Zie boven

Blunt step

Karen de Ryck van der Gracht

Prima winkel, snelle levering en goede informatie mbt de levering.