Emmy

Correcte levering, artikel mooi verpakt.

Gratis verzending indien brievenbuspost

Goeie site en het telefonische contact was ook zeer prettig

duidelijk en overzichtelijk

jazeker

Esther

Wat een ontzettend goed bedrijf is dit en wat een geduld hebben ze!!! Ik ben totaal niet bekend met de producten en wilde een cadeau geven aan mijn zoon. Een stunt step! Geen idee waar ik op moest... Wat een ontzettend goed bedrijf is dit en wat een geduld hebben ze!!! Ik ben totaal niet bekend met de producten en wilde een cadeau geven aan mijn zoon. Een stunt step! Geen idee waar ik op moest letten maar een erg goed advies gekregen waardoor mijn zoon nu erg happy is! Wat een geduld hebben ze. Super dus en super snelle levering!

Sterke punten / Stärken

Goede advies gekregen. Nemen de tijd voor je! Nette mensen gesproken! Zeer snelle service

Nee

Daphne Drenth

Slechte communicatie. Mijn bestelling was niet meer leverbaar, maar ik heb daar nooit een mail over terug gekregen. Geld was al wel terug gestort. Na een aantal dagen gebeld en kreeg toen te horen... Slechte communicatie. Mijn bestelling was niet meer leverbaar, maar ik heb daar nooit een mail over terug gekregen. Geld was al wel terug gestort. Na een aantal dagen gebeld en kreeg toen te horen dat de andere collega vergeten was te mailen.

Sterke punten / Stärken

Er is wel telefonisch mee gedacht om de bestelling ergens anders te bestellen waar het wel op voorraad was.

nee

Duidelijk, snel en alles goed aangekomen.

Mika

Veel te duur

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Mika,
Hoi Mika,
Jammer dat we geen reactie hebben gekregen op ons mailtje. We snappen je feedback niet helemaal! Het wieltje dat je gekocht heb is nergens op internet(laat staan in een winkel) goedkoper te vinden. Daarnaast kun je, als je niet tevreden bent over je aankoop, je aankoop gewoon terugsturen. Mag wat ons betreft nu ook nog!
Groeten,
Streetsurfshop

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijk

Uitstekend

Sterke punten / Stärken

snelle levering en stond zoals gevraagd op de afgesproken plaats

Martin

service

meer bars

Snippe

Topper als liep als gesmeerd top step