Goede service

Top organisatie

Snelle levering goede service

Niet dat ik weet

Prima service en snelle levering. Complimenten.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk en snelle levering.

Helemaal in orde.

Snelheid

Keurig en op tijd

Keurig en op tijd

B. Verlaan

Prima geholpen. Ook ruilen etc was geen probleem.

Klantvriendelijk

Pop socket besteld

Sterke punten / Stärken

snelle levering, makkelijk betalen, geen verzendkosten

feys julie

Zeer goede ervaring, dienstverlening, service, vriendelijkheid,...

Sterke punten / Stärken

service!!! Ik heb gebeld en werd meteen prima te woord gestaan, bijgestaan en geholpen!!!

nee

Adrie

Mooie shop met goed assortiment

Baaij

De eerste bestelling was snel en keurig geleverd. Prettig geholpen aan de telefoon.

Twee weken later een zelfde bestelling gedaan, hierover minder tevreden en na een opmerking (via de email ivm telefonisch niet bereikbaar) tot nu toe geen beantwoording van e-mail. Jammer, zeker na de eerste ervaring!

Snelle levertijd