Ans

Prima een heel goed en vriendelijk geholpen, was er met mijn kleinzoon en die was kei enthousiast dus ???

J.P.A.M. Hollander

Zeer mooie en overzichtelijke winkel klantvriendelijk. En ze zoeken een oplossing voor je als ze het niet op voorraad hebben.

Duidelijke website

Nee

J van de Kolk

Snel en goed geleverd

Sterke punten / Stärken

ziet er goed uit erg stabiel ik heb de stuntstep voor mijn kleinzoon gekocht hij zal er zeker blij mee zijn

nee

René Bongers

Goede service en altijd mee denken om tot de beste oplossing te komen

Sterke punten / Stärken

Meedenken met de vraag welke je hebt

Stephan

Goed en snel bezorgt.

leuke duidelijke website.

transparant griptape. En meer griptape voor longboards.

Mijn eerste ervaring leek in eerste instantie minder goed, maar alles bleek te wijten aan de postverdeling binnen Belgie! Alles werd heel snel weer rechtgezet, en er werd zelfs een vergoeding (die... Mijn eerste ervaring leek in eerste instantie minder goed, maar alles bleek te wijten aan de postverdeling binnen Belgie! Alles werd heel snel weer rechtgezet, en er werd zelfs een vergoeding (die zelfs niet hoefde) voorzien, waarvoor hartelijk dank! Super feedback!

Sterke punten / Stärken

persoonlijke aanpak, een gevoel dat de klant nog steeds koning(in) is! Met dank!

te weinig kennis om hier uitleg over te kunnen geven.

Carla

Super. Met wat vragen naar de streetsurfshop gebeld en kregen echt goed advies.

Sterke punten / Stärken

Ontzettend meedenkend en eerlijk.

Prijs kwaliteit top

Gebruiksvriendelijk