Eefje

Eerst gebeld voor informatie, super vriendelijk te woord gestaan. Konden exact juiste informatie geven die ik nodig had voor mijn keuze step.

Sterke punten / Stärken

Zeer vriendelijk, verstand van zaken

Alles tip top in orde!

Sterke punten / Stärken

Precies zoals ze het aanbieden!

Laming

Hele goede ervar ik ng. Goed advies

Zeer klantvriendelijk!

Janny Klaassen

Ik bestelde stephandschoenen voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Omdat ik wilde weten welke maat ik moest kiezen, heb ik gebeld. Rick van Eijsden heeft me heel goed geholpen. De volgende dag werd... Ik bestelde stephandschoenen voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Omdat ik wilde weten welke maat ik moest kiezen, heb ik gebeld. Rick van Eijsden heeft me heel goed geholpen. De volgende dag werd het pakje bezorgd. Na 2 dagen ging de klittenbandsluiting los. Ik heb een foto gestuurd en ik kreeg direct mail terug, dat het probleem aan de fabriek voorgelegd werd. Na een week kreeg ik zonder problemen een paar nieuwe handschoenen. Super service!!

Sterke punten / Stärken

Duidelijke website. Bestellen gaat heel goed. Groot assortiment.

Dat zou ik aan mijn kleinkinderen moeten vragen.

koen smit

Ik heb bij de streetsurfshop 2 boards gehaald en die waren van zeer goede kwaliteit en reden perfect.
als je niet kunt kiezen helpen ze je goed om het juiste board voor je te vinden.

Sterke punten / Stärken

Kunnen met iedereen overweg.
Zijn altijd vriendelijk en helpen waar ze kunnen.

Super Surf Shop is heel klantgericht, snelle communicatie, ook na aanschaffing product. goede en snelle levering.

- Kwaliteitsproducten
- Snelle levering
- Heldere en snelle communicatie
- Top bedrijf

Bestelde board is snel geleverd en voldoet aan onze verwachtingen.

SUPER

Sterke punten / Stärken

Goede prijs voor degelijk materiaal

zo is het voldoende

Gerrie Beckers

Levering volgen afspraak

Goed verzogt

Duidelijke informatie op de site, product voldoet daardoor uitstekend aan de verwachting. Snelle levering, netjes verpakt.