Simon Rensink

Nee

Henri Straub

Snelle levering,goed verpakt

Voldoende keuze

Ik vond het zeer goed fijne website en erg duidelijk

nette website

Ik had een vraag en heb eerst telefonisch contact gezocht. Een vriendelijke man heeft mij goed geholpen bij mijn keuze. De spulletjes werden binnen 3 dagen geleverd, precies zoals het op de website... Ik had een vraag en heb eerst telefonisch contact gezocht. Een vriendelijke man heeft mij goed geholpen bij mijn keuze. De spulletjes werden binnen 3 dagen geleverd, precies zoals het op de website stond vermeld.

Vriendelijk, behulpzaam, betaalbaar

Fijne webshop: vandaag besteld is inderdaad de volgende dag in huis.
Fijne webshop: vandaag besteld is inderdaad de volgende dag in huis.
Telefonisch goed bereikbaar. Het personeel staat vriendelijk te woord en kan goed advies geven (in dit geval over stunt steps).

Breed aanbod.

we kregen stickers cadeau bij bestelling van een tweede step: dit was een leuke verrassing.

Nicky v. S.

Super snelle levering, helemaal top!

Sterke punten / Stärken

Site was duidelijk en het bestellen ging super gemakkelijk.

Tolles Showroom, netter Service
Rechnung nur per email hat nicht funktioniert

große Auswahl
Produkte im Laden testen ist möglich
gute Beratung

Halbrad
Trideck
Sole Skate

Fijne ontspannen manier van omgang. Jullie hebben alle tijd voor de klant.

PJ Bedner

Ok

Sterke punten / Stärken

telefonisch contact en service zijn goed.
Alle beloften waar gemaakt.

ok