Frits

Leuk assortiment en redelijke prijzen, duidelijke communicatie en sneller levering. Prima.

Laura

Hele mooie website, mijn aankoop was snel geleverd

snelle levertijd

leuke accessoires

Mike

Zeer onduidelijke site. Zeer moeilijk om een goed product te vinden.
De pakbon was niet bestaand.
Het is zeer onduidelijk of ik gekregen heb wat ik besteld heb.
Ik had twee...
Zeer onduidelijke site. Zeer moeilijk om een goed product te vinden.
De pakbon was niet bestaand.
Het is zeer onduidelijk of ik gekregen heb wat ik besteld heb.
Ik had twee producten besteld en kreeg ze vast in een. Dat voelde als misleiding.
Het product wat ik bestekd heb klopt qua uiterlijk niet met wat ik besteld heb. De site foto's zijn waardeloos.
Ik kwam op de site via amazon.de, daar werd beweerd dat ze niet leverden aan NL.
Het wordt zeer simpel gemaakt om de haak erbij te bestellen, achteraf spijt van maar is niet terug te sturen omdat het een product is, zelfde misleiding.

Groot assortement

Bolsius a

Zeer snel en correct geholpen

Snelle toezending

Rein

Goede service snelle levering!

Sterke punten / Stärken

goed afgesteld skateboard, snelle levering volgende dag

Groot

Heel erg bedankt voor het advies, de service en de snelle levering! We gaan jullie zeker aanbevelen!

Sterke punten / Stärken

Duidelijke website, snelle levering, scherpe prijzen, goed advies en perfecte service!

Henk

Snelle duidelijke levering, prima prijs, goed verpakt. Alles dik in orde.

Duidelijke site.

Custom made boards, evt. met eigen print.

Goede ervaring!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering. Kwaliteit is goed.

De jong

Goed, alleen de iDeal knop werkte niet in de mail. Dus handmatig overgemaakt via iDeal met de gegevens hierdoor duurde de levering langer.

Mooie boarden

Nee

SquareBoards

Ik kom nu een goeie 3 jaar bij streetsurf shop en nog nooit heb ik gedacht dat de service slecht was, de vrew is hartstikke tof en vol met ideeen, beetje jammer dat de stock Niet een enorme range... Ik kom nu een goeie 3 jaar bij streetsurf shop en nog nooit heb ik gedacht dat de service slecht was, de vrew is hartstikke tof en vol met ideeen, beetje jammer dat de stock Niet een enorme range heeft maar de producten zijn altijd goed

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, vriendelijke mensen, goede hulp

Meer skate onderdelen zouden van pas komen