Prima. Snelle levering.

Snel & wel

ok

nee

Elssewesp

Ik ontving 2 mails van jullie : eentje om te melden dat jullie op mijn betaling wachtten, nadien eentje dat mijn betaling ok was en dat mijn bestelling verzonden was.
Toen ontving ik...
Toen ontving ik onderstaand mailtje dat toch wel voor wat verwarring zorgde.
Afijn ik heb mijn bestelling wel ontvangen, eind goed al goed
Beste Els,

De bestelling van de 4 popsockets is helaas niet gelukt, ik weet niet of dit uw eigen keus was of niet maar voor de zekerheid mail ik nog even.
Misschien heeft u zelf niet doorgehad dat het niet gelukt is. Mochten er problemen zijn waardoor het niet gelukt is hoor ik het graag.

Best regards,
Creepz

Minka Hoek.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering met track systeem.
Duidelijke presentatie van aangeboden goederen

Reactie Streetsurfshop:

Hi Els,
Wellicht ook ergens anders een bestelling proberen te plaatsen? Creepz is namelijk een ander bedrijf dus dat mailtje hebben wij niet gestuurd..
Dank voor je positieve...
Hi Els,
Dank voor je positieve feedback!
Streetsurfshop

Gebeld voor een step wilde graag maten weten.
Meneer aan de telefoon heeft gelijk bij een step uit de winkel de maten op gemeten.

Sterke punten / Stärken

Werden vriendelijk te woord gestaan.
Goede service.

mw. J.v.Putten

Voortgang loopt goed, wordt ook goed gecommuniceerd.
Voortgang loopt goed, wordt ook goed gecommuniceerd.
VEranderen van bezorgadres na uitgifte werkt niet, d.w.z. dit komt niet terecht bij de bezorger=jammer want was vlak bij 1e bezorgadres.
Ik vond het verwarrend (door naamstelling) om tijdens bestelling een ander bezorgadres aan te geven, daarom maar mijn eigen adres gegeven terwijl ik niet thuis was.
Ik ontdekte bij het volgen van het pakje dat ik daar wel makkelijk, zonder verwarring, een ander bezorgadres kon aangeven.
Het pakje is toen eerst teruggestuurd naar afzender en de colgende dag pas naar nieuw bezorgadres.
Advies om pakjes coortaan goed dicht te tapen, zeker met zwaar materiaal als dit pakje: het pakje was aan de buitenkant gehavend en gescheurd aangekomen. Dit vond ik heel merkwaardig en het is een wonder dat het schroefsleuteltje er nog inzat.

Sander

Snelle levering en net advies gekregen via de telefoon.

Goed advies

Arjan

De ervaring is prima en een snelle levering.

Goede webshop.

Zeer goed