Ze zijn niet klantvriendelijk.
Popclip los besteld en niet bij een popsocket.
Ze zijn niet klantvriendelijk.
Popclip los besteld en niet bij een popsocket.
Bel je op om dat door te geven weten ze het zo te draaien dat je niet van een plaatje op de site mag uitgaan.
Sorry hoor je wilt toch kopen wat je ziet!
En anders moeten jullie als het afwijkt het er bij zetten!

Reactie Streetsurfshop:

Hoi!
Hoi!
Ik moet zeggen dat deze negatieve review me behoorlijk verbaast. Ik kan me ons telefoongesprek herinneren waarin je aangaf niet tevreden te zijn met de verpakkingen van de geleverde producten(Ook al waren de bestelde producten allemaal gewoon geleverd). Ik heb daarbij aangegeven dat ik je teleurstelling begreep (aangezien het losse cadeaus waren) en je aangeboden een extra verpakking toe te sturen. Je gaf aan dat dit naar tevredenheid was en heb toen de beloofde verpakking gestuurd.
Aangezien je zei dat dit een goede oplossing voor je was vind ik het dus erg jammer dat je nu via deze weg aangeeft dat dit toch niet zo was... Desondanks hoop ik natuurlijk dat je met de producten zelf wel tevreden bent!
Vriendelijke groet,
Rick
Streetsurfshop

Vriendelijke service, goed advies

Snelle en correcte service.

nico

snelle levering

Altijd een vriendelijke ontvangst, goed advies en praktische hulp in de winkel, waar je ook alle producten kunt zien en proberen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ted

Gistermiddag op aanvraag een bezoekje gebracht aan Streetsurfshop. Ik ben hier goed en eerlijk geadviseerd. Na eerst wat uitleg betreft verschillende soorten longboards mocht ik zelf uittesten... Gistermiddag op aanvraag een bezoekje gebracht aan Streetsurfshop. Ik ben hier goed en eerlijk geadviseerd. Na eerst wat uitleg betreft verschillende soorten longboards mocht ik zelf uittesten welk type board mij het beste beviel.
Uiteindelijk heb ik er een mooi drop through board gekocht.
Kortom een winkel die je als Skater met een Big-? verlaat!

Goed en eerlijk advies
Goede service
Groot assortiment
Verstand van producten die ze verkopen.

Nog niet, misschien snowboards voor het winterseizoen.

Step gekocht. Leuk advies gehad.

Vindbaarheid

Nee

Arie Ruiter

Snel geleverd, geen problemen duidelijke site

Overzichtelijk