Snelle service. Bij telefonisch contact goed advies gekregen.

Roos

Stuntstep gekocht voor onze zoon. Mooie produkten. Ook voor montage gekozen, ik wil er geen werk van hebben. Step is heel mooi en sterk. Een blije zoon!

Mooie producten
Montage

Nee

Paul

Step op zondagavond besteld. Op dinsdagmiddag bezorgd. Door Streetsurfshop in elkaar gezet en in een grote doos verstuurd. Alles helemaal top. Mijn zoon van 11 is helemaal gelukkig !

René van Aalst

Uitstekend advies en zeer behulpzaam! Fantastisch geholpen, dankjewel!

Sterke punten / Stärken

Behulpzaamheid en advies van personeel

Coen

Internet prijzen icm uitvoerige en duidelijke uitleg.

Sterke punten / Stärken

Website is ok, maar ik ben langs geweest voor advies. Dat advies was prima: expert kennis, duidelijk advies

Bas Wille

Top geholpen met een persoonlijk advies. Geen verkooptrucjes.

Jolanda

Uitgebreide webshop, snelle reactie, snelle levering kortom uitstekende webshop!!!

Sterke punten / Stärken

Assortiment, communicatie, levering, service.

Nee

Goede kwaliteit en snelle levering, sommige productbeschrijving mogen alleen wat uitgebreider. Bijvoorbeeld welke (soort wieltjes onder complete boards zitten en hun specificaties).

Sterke punten / Stärken

Super snelle levering, top!

Sliding gloves (in kleine vrouwenmaten ;), eveneens polsbeschermers in kleine maatjes. goede beschermingscases telefoon?

Robbie

Ontspannen, zeer klantvriendelijk. Gericht op het verkopen van een passend product. Dit hoeft niet persé het duurste product te zijn.