Prima!

Overzichtelijk

Nee

Goed advies

awh berens

Erg fijn winkelen ook voor vragen word je erg goed te woord gestaan zit geen drang achter voor verkoop advies is belangrijker dan verkopen

Sterke punten / Stärken

vandaag bestellen volgende dag in huis goede beschrijving bij het artikel

leuk zal zijn exclusieve spullen zoals helmen die je niet overal ziet mischien spullen uir Amerika gadgets

Tom Souren

Snelle levering .

Goede service

Nvt

Ronald Zonneveld

Zeer goede, overzichtelijke webshop met goede pricing.
Naast de scherpe pricing hebben ze ook nog eens veel verstand van bv stuntsteppen.
Alles wordt snel en goed verzonden en bij...
Zeer goede, overzichtelijke webshop met goede pricing.
Alles wordt snel en goed verzonden en bij vragen/problemen wordt je snel geholpen.
Absolute aanrader

Sterke punten / Stärken

goed advies. luisteren naar de klant. verstand van zaken. Aardige mensen.

Helemaal super. Topservice!

Sterke punten / Stärken

Zeer klantvriendelijk. We waren een boutje kwijtgeraakt en dit heeft men fan-tas-tisch opgelost. Duimpjes omhoog.

Heel positief

Sterke punten / Stärken

Goed duidelijke site en bestelling was op tijd binnen

Sterke punten / Stärken

Goede zoekfunctie op site en snelle service

Nee

Rob Kieboom

Stuntstep bleek na 2 dag kapot. Hele nette afhandeling van Streetsurfshop. Meteen nieuwe step gestuurd.

Goed bereikbaar, klantgericht.

Positief, goede ervaring