x

Goede service. Enige minpuntje was dat de site niet up to date was, maar werd goed opgelost.

Meedenken met de klant

Erg positief. snel geleverd. goed pruduct

duidelijke site

eventueel longboard wielshields of ander soort spatboard

Snelle en correcte levering.

Prijs kwaliteit

Renate Heuver

Prima website en snelle levering.

Sterke punten / Stärken

Snelle verwerking en goede communicatie.

Correcte snelle afhandeling van de bestelling

snel

RD

Bestelling is goed gegaan en ook snel geleverd, in 1 werkdag. Helaas houdt het daarbij op. 2 Dagen later heb ik een mail gestuurd met een foto bijgevoegd dat er een busje bij de as losloopt bij de... Bestelling is goed gegaan en ook snel geleverd, in 1 werkdag. Helaas houdt het daarbij op. 2 Dagen later heb ik een mail gestuurd met een foto bijgevoegd dat er een busje bij de as losloopt bij de nieuwe waveboard. Met een aantal vragen erbij. Tot op heden dus geen antwoord/reactie gekregen!!!

Snelle levertijd.

Top... zeer bekwaam bedrijf

Geen minpunten

Mooi assortiment

Jullie hebben kennis van hetgeen jullie verkopen. Daardoor kun je ook een oprecht advies geven.

Als er iets mis gaat lossen jullie alles snel op, zonder gezeur.

Jullie...

Als er iets mis gaat lossen jullie alles snel op, zonder gezeur.

Jullie verdienen een warme douche.

Snelle service. Kennis van zaken

Meer keus in helmen, schoenen, gadgets, alles voor hip streetlife