Goed product

Tijdige levering, duidelijk gecommuniceerd.

Sterke punten / Stärken

goede overzicht van wat er leverbaar was en voorraad.

corry Gijsen

Alles was op tijd geleverd ,en in goed staat

Sterke punten / Stärken

kleine verpakking komt gewoon met de postbode ook heel goed.

Bestelling niet ontvangen, reageren niet op e-mail en beantwoorden ook hun telefoon niet.

Reactie Streetsurfshop:

Hoi!
We hebben na ons laatste contact niks meer van je vernomen. Ik neem aan dat dat betekent dat alles goed gekomen is?!
Vriendelijke groet,
Streetsurfshop

Esmée

snelheid en duidelijkheid

Hartelijke ontvangst, goede uitleg, mensen met kennis en inhoud.

Sterke punten / Stärken

uitproberen in de winkel, adviezen over gebruik en onderhoud.

Jasper

Helemaal geweldig. Prima geholpen en advies gekregen.

Sterke punten / Stärken

Professioneel en toch informeel. Veel kennis in huis.

Ik had twee setjes hakwieltjes besteld en kreeg helaas één setje binnen. Ik heb gebeld met de Streetsurfshop en werd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Excuses aangeboden en de volgende dag had... Ik had twee setjes hakwieltjes besteld en kreeg helaas één setje binnen. Ik heb gebeld met de Streetsurfshop en werd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Excuses aangeboden en de volgende dag had ik mijn andere setje hakwieltjes in huis. Hartelijk dank voor de goede service!

Adequaat in hun reacties. Vriendelijk en behulpzaam. Helaas geen step omdat de voorraad afwijkt van de site. Dit kan natuurlijk gebeuren maar niet als vooraf betaald moet worden. Afterpay lijkt me... Adequaat in hun reacties. Vriendelijk en behulpzaam. Helaas geen step omdat de voorraad afwijkt van de site. Dit kan natuurlijk gebeuren maar niet als vooraf betaald moet worden. Afterpay lijkt me dan klantvriendelijker.

Vriendelijk en behulpzaam

Goede informatie vanaf bestelling tot bezorging

Goede communicatie

Nee