Duidelijke site en eenvoudig bestellen

Groot assortiment

Neen

Duidelijke website

x

W.H. Daamen

Op maandag 20 februari besteld. pakket is nog steeds onderweg en niet geleverd. Het is nu al 28 februari

Weet niet

Goede service!

Patty Brard

Snel, correct en goed!

Sterke punten / Stärken

Dat ik als 'gast' kan inloggen, zonder een account aan te hoeven maken!! Zéér positief!!!

Goef

Nvt

Nee

Goede webshop alles duidelijk

Goede levering

Nee

Super service gericht denkend bedrijf !

Gemakkelijke bestelling en snelle levering.

Duidelijke afbeeldingen.

Geen idee op dit moment.