Janna

Flexibel, mijn bestelling online gedaan waarna ik erachter kwam dat ik het ook op kon halen in de vestiging in Weurt. Dat was allemaal geen probleem, geld voor de verzendkosten werden teruggestort.... Flexibel, mijn bestelling online gedaan waarna ik erachter kwam dat ik het ook op kon halen in de vestiging in Weurt. Dat was allemaal geen probleem, geld voor de verzendkosten werden teruggestort. Hele leuke winkel, goede service en natuurlijk kwaliteit.

Sterke punten / Stärken

Ik vond het eigenlijk heel goed, ik zal we nog over denken en als ik met iets kom alsnog sturen

Arida Bolwijn-De Jong

goed

duidelijke website

nee

Ik had een popsocket gekocht, een goede website en betrouwbaar.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, goede kwaliteit.

Meer kleuren popsocktes.

Snelle aflevering van bestelling

Leuke producten

Zeer snelle levering
Vriendelijk contact via de mail

Duidelijke website

Prima webshop. Klein probleempje met het geleverde product. Na een telefoontje opgelost.

Overzichtelijk

Bart Zegers

Zeer positieve ervaring. Het bestelde artikel was goed geprijsd en snel in huis.

Jennifer Miedema

Zeer goede ervaringen. Denken met de klant mee, doen net dat stapje extra. Een extra pluim voor medewerker Rick.

Duidelijkheid, klankvriendelijkheid

Geen suggesties

SBO Park & Dijk Gouda

Goede service en denken met je mee

Sterke punten / Stärken

Denken mee met de klant, snelle levering

Een assortiment voor scholen. Zeer sterk materiaal, weinig verstel mogelijkheden en losse onderdelen. Clinics voor scholen?