Ik kan het product nog niet beoordelen, omdat ik het nog als verjaardagscadeau moet geven. Ik kan alleen de ervaring met het bestellen delen. Netjes bevestigingsmail ontvangen van de webshop. De... Ik kan het product nog niet beoordelen, omdat ik het nog als verjaardagscadeau moet geven. Ik kan alleen de ervaring met het bestellen delen. Netjes bevestigingsmail ontvangen van de webshop. De levering duurde helaas 7 dagen. De webshop heeft het wel netjes de volgende dag verstuurd. maar het postorderbedrijf DPD deed echter heel lang over de bezorging. Ik was gelukkig op tijd met bestellen, maar toch wel vervelend wanneer het zo lang duurt.

Was snel geleverd en netjes via de brievenbus waardoor je er niet perse voor thuis hoefde te blijven

Snel geleverd

Nee

Prima, snelle en correcte levering.

Sterke punten / Stärken

Duidelijk informatie, gebruiksvriendelijke site.

Vlot en bij vragen supersnelle reactie!!

Sterke punten / Stärken

snelheid in info en bestelling verzorgen!

zou zo niet weten, sorry

Dirk

Bestelling foutief behandeld Express levering met gewone post verstuurd

Vlotte rechtzetting van problemen

Super items snelle verzending en website erg overzichtelijk

Overzichtelijke website

Duidelijke website en snelle levering

Snelle reactie op vragen zelfs in het weekend of avond

Sterke punten / Stärken

Korrekte en snelle levering geheel volgens afspraak/toezegging

Dominique Grimm

Toller und Netter Kundenservice . Obwohl sie den gewünschten Artikel nicht mehr vorrätig hatten .
Wurde mir der per Pay pal überwiesene Rechnungsbetrag umgehend zurücküberwiesen.
Mir...
Mir wurde auch Angeboten auf ein alternatives Produkt zu wechseln. Das war für mich jedoch eine Option .
Es sollte speziell das sein. (Weihnachtswunsch)

Sterke punten / Stärken

Ein Punkt Abzug ,weil beim bestellen noch das Produkt auf Lager war. Aber dann doch nicht. Schade

Duidelijke site, snelle levering, mooie prijs.

Overzichtelijke site.

Nee