Goede site met duidelijke informatie. Snelle levering. goed product.

zie boven

Snelle verzending. Snelle beantwoording mail.

Sterke punten / Stärken

Product voldoet aan de verwachtingen.

Netjes geleverd

nee

Berthilde

Goede levering, duidelijke website

Sterke punten / Stärken

Mooie producten van echte merken

Niet dat ik weet maar blijf vooral doorgaan en uitbereiden met de popsockets!

Zeer slecht. Artikel week geleden besteld maar nog niets ontvangen en geen reactie gehad op mijn mail daarover.

Reactie Streetsurfshop:

Hoi!
Hoi!
We hebben je al meerdere malen geprobeerd te bereiken, maar we krijgen je niet te pakken. Het product is tijdig bij ons verstuurd en zou al geleverd moeten zijn. Een mail daarover hebben we nooit ontvangen. Is die mail naar info@streetsurfshop.nl verstuurd?
Neem even contact met ons op als de bestelling nog niet binnen is!
Vriendelijke groet,
Rick
Streetsurfshop

Berden

Makkelijk online bestellingen gedaan, en zo gauw je betaald hebt krijg je mail dat ze de bestelling klaar maken en heb ze ook snel ontvangen!! Super

Sterke punten / Stärken

Nee sorry ik was op zoek naar iets voor mijn dochter, en kwam bij jullie terecht!!

tw

Prima! Snelle afhandeling. Snelle reactie op mijn vraag over de betaling. Product voldoet aan de verwachtingen. Prima service.

Goed en snel

duidelijk, snelle service