Prima webwinkel met snelle levering!

Zeer snelle levering

Nee

Zondag had ik een popsocket besteld,en dinsdag al thuis.geweldige goede afhandeling en bezorging. Deze surfshop beveel ik zeer zekers aan bij toekomstige klanten.gr.Wil.

Snelle levering.

Geen.

gertie

Misleidend. DND versus een paar dagen met de post. DND was ook een paar dagen, niet op tijd voor Sinterklaas. Kost wel 6,95. En bij telefoontje met de Streetsurfshop was het antwoord. Tja en niet... Misleidend. DND versus een paar dagen met de post. DND was ook een paar dagen, niet op tijd voor Sinterklaas. Kost wel 6,95. En bij telefoontje met de Streetsurfshop was het antwoord. Tja en niet meer dan dat.

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Gertie,
Hoi Gertie,
Jammer dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat je op vrijdag een bestelling hebt geplaatst en gekozen hebt voor een DPD zending. Hierbij staat duidelijk vermeld dat het pakket waarschijnlijk(dat gebeurt ook in 95% van de gevallen) op zaterdag geleverd wordt, en in het uiterste geval de werkdag erop.
Jammer genoeg is het DPD door tijdgebrek niet gelukt om op zaterdag te leveren(wat op de zaterdag voor sinterklaas vaker voorkomt dan normaal). Het pakket is uiteindelijk op maandag geleverd, wat dus geheel volgens afspraak is.
Onze excuses als je dit tijdens het bestellen niet duidelijk is geworden. En we hopen natuurlijk dat je ondanks dit wel tevreden bent met je aankoop!
Vriendelijke groet,
Rick
Streetsurfshop

Paul vd G

Goede ervaring. Eerst gebeld. Goed en kundig advies. Vervolgens online besteld. Snelle levering en tevreden over product.

Goed advies

Super snelle levering.

Marjolijn van Ophuizen

Al een aantal x wat gekocht bij Streetsurfshop. Super goede service op het gebied van informeren over wat het beste bij je past. Ook als er iets genaakt moet worden zijn ze heel behulpzaam. Ik zeg... Al een aantal x wat gekocht bij Streetsurfshop. Super goede service op het gebied van informeren over wat het beste bij je past. Ook als er iets genaakt moet worden zijn ze heel behulpzaam. Ik zeg top winkel.

Goed!

Sterke punten / Stärken

Hebben precies wat we zoeken!

Prima. Snelle levering en goede communicatie. Netjes verpakt.

Sterke punten / Stärken

Goede communicatie over levering.

Geen idee

Snelle levering.