Alles is goed verlopen. Ik ben niet zo handig met kopen via internet

Tonnie

Ik heb 2 stuntsteppen besteld. Ben altijd een beetje huiverig om vooruit te betellen. Maar het bleek ongegrond. heb betaald en 1 of 2 dagen later had ik ze al in huis. Heb ze nog niet uitgepakt. (... Ik heb 2 stuntsteppen besteld. Ben altijd een beetje huiverig om vooruit te betellen. Maar het bleek ongegrond. heb betaald en 1 of 2 dagen later had ik ze al in huis. Heb ze nog niet uitgepakt. ( zijn voor sinterklaas) Maar ik hoop, mocht er iets aan zijn, dat dat ook goed opgelost word.

Sterke punten / Stärken

zeer duidelijk, goede informatie.

Stuntstep besteld. Is prima verlopen.

Snelle verzending

B.Wetjens

Prima servise

snelle bezorging

nee

Irene

Snelle levering. Doen wat ze beloven!

Justus Leenders

Het was een snelle levering, al binnen 2 dagen zoals beschreven. Jammer dat er geen factuur of pakbon in het pakketje zat. Dat zorgt voor meer overzicht.

Mooi uiterlijk.

Camera accesoires voor het filmen van je trucs.

A. Olij

Zeer goede service!

Snelle afhandeling

Heb nu voor de eerste keer besteld. Er stond dat het 2 tot 3 dagen zou duren, maar ik had het artikel de volgende dag al in huis. Super!!

Snelle levering!

Zocht een popsocket via google en vond meteen wat ik wilde op jullie site. Veel keus en een goede prijs.

Overzichtelijk.

nvt