Eddy Koopal

Goede producten, snelle levering wij zijn heel tevreden!

Geen idee

N.Geurts

Prima behandeld ,geen klachten.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijke mensen en geduldig! Kinderen vinden het soms lastig om iets te besluiten.

We hebben een volledige week moeten wachten op onze levering.

Goede productspecificaties

nee

Reactie Streetsurfshop:

Dat is spijtig om te horen, maar soms onvermijdelijk bij verzending per gewone post. Met name naar klanten in België krijgen wij hier klachten over. Gezien de extra kosten van bezorging via DPD is... Dat is spijtig om te horen, maar soms onvermijdelijk bij verzending per gewone post. Met name naar klanten in België krijgen wij hier klachten over. Gezien de extra kosten van bezorging via DPD is dat buiten proporties bij kleine goedkope producten.

Goed! Het longboard wat ik in eerste instantie had besteld bleek niet meer voorradig, dus is mij een alternatief aangeboden. Dit was allemaal snel geregeld. Ook het omwisselen van mijn andere... Goed! Het longboard wat ik in eerste instantie had besteld bleek niet meer voorradig, dus is mij een alternatief aangeboden. Dit was allemaal snel geregeld. Ook het omwisselen van mijn andere bestelling was geen probleem. Prettige ervaring

Sterke punten / Stärken

De stukjes, reviews van de eigenaar zijn erg prettig.

Gopro's? Of hebben jullie die al

Prima site. Board gekocht via jullie omdat jullie de beste prijs hadden. Informatie over welk board het beste past van andere sites gehaald.

Sterke punten / Stärken

Prijs, hoeveelheid producten, diversiteit.

Bart Schrama

Goede service en advies zelfs na mijn verkeerde aankoop. Ruilen was geen probleem
Helemaal top dus

Suzanne

Ik vond het een hele mooie winkel, en ik vond de man die mij hielp enorm aardig en vriendelijk! Ik kom hier zeker terug als ik nog een longboard wil kopen.

Sterke punten / Stärken

Je mag de longboards uitproberen voordat je ze koopt, dat vind ik erg fijn en goed! Dan weet ik tenminste zeker dat ik een goed longboard koop:)

Misschien bij het beginners longboard wat meer kleuren dan alleen oranje, maar verder helemaal niets!!

Leen Stolk

Goed, Helaas was een deel van de bestelling niet op voorraad, de communicatie verliep eerst wat moeizaam, veroorzaakt door interne communicatie, daarna super perfect en correct.
De klus zelf...
De klus zelf is zeer profesioneel en correct afgehandeld.

Sterke punten / Stärken

Duidelijkheid middels communicatie, mogelijkheden tot aanpassen bestelling middels individuele afstemming. status van de bestelling.

Niet echt, een breed assortiment is er beschikbaar, misschien wat uitbreiding in het hogere segment zou wenselijk zijn, er zijn maar weining shops die dit in hun packet hebben.

J. Bijnsdorp

Sterke punten / Stärken

Komt afspraak na,keurig verpakt.