Fijne service gied advies

Aandacht en goed afstellen

Misschien wat coole Hoodies v kids

Goede service, snelle levering

Sterke punten / Stärken

Informatie op de website klopte niet wat betreft aanwezige maten van rolschaatsen. Na telefonisch contact bleek dat ze er wel waren. Later op de dag was de website bijgewerkt en kon er alsnog... Informatie op de website klopte niet wat betreft aanwezige maten van rolschaatsen. Na telefonisch contact bleek dat ze er wel waren. Later op de dag was de website bijgewerkt en kon er alsnog besteld worden. Medewerker aan telefoon was gelukkig goed op de hoogte van aanwezige voorraad.

Nee, weet ik niet.

Arie Janssen

Duidelijke website. Leuke producten. Niet duidelijk wanneer product wordt verstuurd.

Sterke punten / Stärken

Duidelijke informatie over producten. Goed zoek functie

Chris

Prima afhandeling van de order. Informatieve website. Geleverd binnen de toegezegde termijn. Kortom prima.

Leuke producten

nvt

Fantastisch

Sterke punten / Stärken

Duidelijke informatievoorziening en razendsnelle levering

Nee

Goede service, snelle verzending en prijstechnisch goed!

Sterke punten / Stärken

Goed aanbod, komt betrouwbaar over

We werden erg goed geholpen en zullen hier zeker terugkomen!

Sterke punten / Stärken

Goed op de hoogte van de producten die ze verkopen.

Myrthe B

Erg goed. duidelijke site en snelle service

Sterke punten / Stärken

ruime keuze aan producten. voor ieder wat wils

nee

Jolanda

Snelle levering. Prettig telefonisch contact. Goed advies. Doen wat ze beloven.

Telefonisch contact.

Drukke site