Jodokus5

Wij zijn op een woensdag langs gegaan om longboarden te bekijken. Dit werd uitproberen. De boards die uitgeprobeerd zijn ook gekocht tegen redelijke prijs.

Aardig, behulpzaam en deskundig

Nee

Meerdere kleuren penny boards

Meerdere kleuren penny boards

Overzichtelijke webshop met heel snelle levering.

Zeer correcte afhandeling.

Zocht naar longboard voor dochter en/of onderdelen huidige skateboard.
Tot nu tot alleen skateboard onderdelen gekocht.

N.v.t.

Suggestie: Filter toevoegen voor zoeken op board-lengte, materiaal en/of deck-type op de website (tenzij ik het over het hoofd heb gezien).

N.v.t.

Lieke Wammis

Goed en overzichtelijk

Nvt

Nvt

Frits Rooijakkers

Vriendelijke service, zowel telefonisch als in de winkel

Anouk Bloemers

Netjes geleverd

Netjes geleverd

Snel geleverd. Alleen jammer dat de steun om de step te laten staan in de doos van de step zat. Hierdoor moest ik de doos opmaken om 2 cadeautjes er van te maken

Mooie winkel met geweldige service, verkoper neemt de tijd voor je en helpt je bij het maken van een goede keuze.

Sterke punten / Stärken

Mooie winkel met uitgebreid assortiment

Goede service

Klantvriendelijk

Prima. Goede en snelle levering.

Sterke punten / Stärken

Uitgebreide informatie over de artikelen en professionaliteit.