Goede ervaring!

Roger

Topbedrijf!!! Jonge gasten met lef, eerlijk en kwaliteit hoog in het vaandel. Kon niet anders dan met een glimlach geld op hun toonbank leggen!! Erg blij met het board!

Kundig
Echt klantvriendelijk
Kwaliteit
Flexibel
Uitgebreid assortiment

Luca

Fijne winkel goedkoop en goede service

driewieler

Goede service

nee

nee

Nils

Goed geïnformeerde werknemers, laten je eerst op je gemak rondkijken maar helpen je ook graag. Ook fijn dat ze je de ruimte geven om zelf de longboards uit te proberen zonder dat ze je op de vingers... Goed geïnformeerde werknemers, laten je eerst op je gemak rondkijken maar helpen je ook graag. Ook fijn dat ze je de ruimte geven om zelf de longboards uit te proberen zonder dat ze je op de vingers kijken

Misschien hoverboards, of de Onewheel,meer elektrische longboards/etc

Misschien hoverboards, of de Onewheel,meer elektrische longboards/etc

Online twee steps besteld.
Super snelle levering!