2 keer besteld. 2 keer super snel in huis

Sterke punten / Stärken

Super duidelijk en snel in huis

Super tevreden over de service van Streetsurfshop, aan iedereen aan te bevelen

Sterke punten / Stärken

Vlotte verwerking en snelle levering van de gekochte goederen

Leuke zaak. Veel producten

Niet op dit moment

Niet op dit moment

Erg snel en vriendelijk :)

Misschien stuntstep onderdelen

Misschien stuntstep onderdelen

Bob

Echt hele toffe shop. Ze hebben van alles en helpen je graag met iets uitzoeken wat bij je past. Eerst langs geweest voor een longboard en later nog een skateboard gehaald en met beide zeer... Echt hele toffe shop. Ze hebben van alles en helpen je graag met iets uitzoeken wat bij je past. Eerst langs geweest voor een longboard en later nog een skateboard gehaald en met beide zeer tevreden. Het is de moeite waard om in de winkel te gaan kijken voor een indruk en nieuwe spullen te ontdekken.

Meer longboards/skateboards is altijd leuk natuurlijk

Meer longboards/skateboards is altijd leuk natuurlijk

Snelle levering en goede service.

Sterke punten / Stärken

Goede service. Hoge klantvriendelijkheid.

Jacqueline van Duijvenbode

Zeer snelle levering en prachtig longboard

geen idee

geen idee

Roland

Prima! Correcte en snelle levering.