Zeer positief.

Sterke punten / Stärken

nee

René

Leuke winkel, goed assortiment en aardige gasten.

de Boer

Vlotte afhandeling van de bestelling, pakketje was goed verpakt, geen beschadigingen mogelijk.

Gerard Janssen

Vriendelijk en deskundig.

C van het Ende

Goede service! Het duurde een even voor ik het pakket binnen kreeg, heb daarover een mail gestuurd, daarna is er gelijk aktie ondernomen en kreeg ik een paar dagen later het pakket toch alsnog... Goede service! Het duurde een even voor ik het pakket binnen kreeg, heb daarover een mail gestuurd, daarna is er gelijk aktie ondernomen en kreeg ik een paar dagen later het pakket toch alsnog binnen, super service!

Carina

We kwamen op jullie site en de prijzen waren redelijk, goede informatie en snelle levering. Top

Clarence

Zeer goede service! Goede kwaliteit en snelle levertijd die ook goedkoop is!

Frederique Bos

We kwamen voor onze dochter om een longboard uit te zoeken. We werden snel en vriendelijk geholpen. Ook werd onze dochter alles goed uitgelegd waardoor ze makkelijk een keuze kon maken. Ze heeft... We kwamen voor onze dochter om een longboard uit te zoeken. We werden snel en vriendelijk geholpen. Ook werd onze dochter alles goed uitgelegd waardoor ze makkelijk een keuze kon maken. Ze heeft veel plezier met haar longboard dus zijn helemaal tevreden!

Duidelijke uitleg, nemen goed de tijd om alles uit te leggen.

IJntema

Goede service en snel geleverd. Ik had een probleempje met DPD levering, de heren van Streetsurf boden direct hulp en waren zelfs van plan de bestelling nogmaals te leveren. Super.

Sterke punten / Stärken

Schoenen/sneakers die bij longboarden en skateboarden passen.