Seniorwork B.V.

Uitstekend. 10 met een griffel. Voor mij was het mijn eerste bezoek. Klantvriendelijk , hulpvaardig en eerlijk. Waren alle zaken maar zoals zij zijn. Prijs kwaliteit zeer goed. Geen enkel minpunt

Tom

Kort maar krachtig: stuntstep besteld en de volgende dag al geleverd. Top!!

Peter

Prima ervaringen door de jaren heen: snelle levering, goed advies, ruime keuze en goed geprijsd.

Keurige winkel

Sterke punten / Stärken

Misschiende Quest super cruiser om te importeren. De board is goedkoop en razend populair in Amerika. Niemand verkoopt het in Europa dus dat lijkt me wel een gat in de markt.

freddysinke@hotmail.com

Telefonisch goed bereikbaar snelle levering groot assortiment ruilen in nieuw staat kan ook misschien wat meer verschillende trucks van verschillende merken verder alles goed

Sterke punten / Stärken

zou misschien als aan vullende info het aantal skateboard banen en indoor parken kunnen vermelden in nederland en begie of het maken van een skateboard magazine voor in de tijdschriften winkel

djaro

Prima !!! kreeg het 4 of 5 dgn nadat ik het besteld had, netjes verpakt in een doos thuis gestuurd (weekend er tussen),.. mijn zoon is super blij met zijn ripstik ,.. hij is blij met uw tip, om... Prima !!! kreeg het 4 of 5 dgn nadat ik het besteld had, netjes verpakt in een doos thuis gestuurd (weekend er tussen),.. mijn zoon is super blij met zijn ripstik ,.. hij is blij met uw tip, om deze te nemen ipv de streetsurfer

Via internet gevonden, goeie prijs, snelle levering

Zeer vriendelijk, betaalbaar en snelle levering

Nope

Paul Jacobs