Ik heb hier mijn longboard gekocht en skatetools.

Dee vd Bee

Goede, nette en klantgerichte aanpak/ contacten..
Regel wel snel de kink in het op internet bestellen en het niet aankomen van de bestelling, wel betaling.. Voorkomt negatieve ervaringen..

Sterke punten / Stärken

Zou het zo even niet weten..

Mehmet

Super snelle service

Wheelies gekocht

Nee, sorry

Frank de Vries

Redelijk, helaas aangegeven via dpd pakketshop en is verzonden met postnl dus geen track and trace code

Nee

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Frank,
Hoi Frank,
Dat klopt niet helemaal.. Er zijn voor de verzending van Popsockets 3 verzendopties. Een normale DPD pakketzending (€6,50) een DPD garant pakketzending (€11,50) of een Envelop zending met PostNL (€1,80). Je hebt gekozen voor die laatste optie en vandaar heb je dus geen Track&trace code gekregen. We gaan eens herzien of we de verzendopties duidelijker kunnen omschrijven. Bedankt voor de feedback!
Groet,
Rick

Positieve ervaring snelle levering van het juiste product, leverdienst was sneller als de mail het product was al een dag binnen toen ik de mail ontving dat er geleverd zou worden.

Stefan Bijl

Goede service. per telefoon en email. Had iets besteld en had een vraag, werd goed geholpen. Moest nog iets bestellen en hadden mijn eerste betselling onhold, zodat alles in 1x verstuurd kon worden.... Goede service. per telefoon en email. Had iets besteld en had een vraag, werd goed geholpen. Moest nog iets bestellen en hadden mijn eerste betselling onhold, zodat alles in 1x verstuurd kon worden. heel fijn. Kostte me geen verzendkosten. Heb er een stuntstep besteld en onderdelen.

kikee

Super super vriendelijk, namen echt de tijd voor een correcte uitleg. wij zijn vanuit belgië naar daar gegaan en hebben het ons helemaal niet beklaagd!

neen

Snelle levering. Alleen was product te duur in verhouding met andere aanbieder.

Joost

Prettige bediening, inhoudelijk goed op de hoogte.
Goede en uitgebreide keus. Prima.