André Bubenzer

Positiv

Sterke punten / Stärken

Schnell

Nein

Elke Leijendekkers

Tweede aankoop step

Overzichtelijke site

Nvt

Michael Sterck

Toppers! Ik had zeer snel mijn materiaal, prijs kwaliteit ook super!

Sterke punten / Stärken

Heel veel info, strak en gedetailleerd, hele snelle verzending, veel keuze uit het assortiment. Toppers!

Misschien enkele zaken rond robotica?

Loreen

Super service! Helaas had ik een product met een productiefout gekregen, maar naar het sturen van een e-mail met foto's had ik binnen no-time het product op nieuw binnen en deze keer in perfecte... Super service! Helaas had ik een product met een productiefout gekregen, maar naar het sturen van een e-mail met foto's had ik binnen no-time het product op nieuw binnen en deze keer in perfecte staat. Echt heel snel opgepakt! Bedankt! Mijn dochter is blij 😊

Vriendelijk, Snel, top Service

Helaas niet

Kristof De Decker

Super snel en behulpzaam!

Communicatie

Geen advies

Eefje

Goede en vriendelijke service!

Sterke punten / Stärken

De winkel in Nijmegen bezocht, ziet er mooi uit en ik werd goed geholpen!

Nee

Dennis Limbach

Hallo zusammen, unkomplizierte Bestellung und super schnelle Lieferung. Ich bin begeistert - vielen Dank und höchst wahrscheinlich wieder!

Top

Neues Hobby - Ich denke es gibt alles...

Michel Van de Velde

Uitgebreide website en zeer snelle levering!

Duidelijke website
Uitgebreid assortiment