Mindless velocity besteld en snel binnen...wel met andere wielen en bushings dan op de site maar 100+kg proof en daar kocht ik hem voor. Papa rolt nu als een malle....helemaal top!

Reactie Streetsurfshop:

Zo horen we het graag! Extra bushings zijn onderweg, have fun!!

JW

Prima product en snel geleverd!

Irma

Snel en accuraat

M. Bruin

Snel en betrouwbaar

nee

Ammal

Ich habe die Landroller Skates von Mojo beim Streetsurshop gekauft. Da ich mich vor dem Kauf nicht besonders gut mit diesen Skates auskannte, hatte ich einige Fragen und war ich sehr auf die Hilfe... Ich habe die Landroller Skates von Mojo beim Streetsurshop gekauft. Da ich mich vor dem Kauf nicht besonders gut mit diesen Skates auskannte, hatte ich einige Fragen und war ich sehr auf die Hilfe vom Shop angewiesen. Meine Fragen wurden mit viel Geduld, sehr professionell und besonders schnell beantwortet. Der Versand war ebenso rasend schnell. Vielen Dank für die hervorragende Unterstützung und diesen grandiosen Service! Ich kann den Shop nur empfehlen! Vielen Dank

Monique

Prima, snelle service

Hessel

Uitstekende online winkel, en ik werd ook snel op weg geholpen door het personeel. inmiddels weet ik wat meer over het longboard en zal op advies van personeel dan ook binnenkort mijn volgende... Uitstekende online winkel, en ik werd ook snel op weg geholpen door het personeel. inmiddels weet ik wat meer over het longboard en zal op advies van personeel dan ook binnenkort mijn volgende bestelling doen.

Ordere a ripstik air pro for my daughters 10th birthday

Sterke punten / Stärken

The mini version of the ripstik air pro (for kids from 6-10 years)

Stan

Op een dinsdag een longboard besteld voor een erg goede prijs. ( nergens goedkoper). En donderdag al bezorgd! Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en gewoon top!

Sterke punten / Stärken

Misschien kunnen jullie de led-verlichting voor onder de boards in het assortiment doen

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Stan,
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Led verlichting voor onder een board vind je hier op onze site: http://www.streetsurfshop.nl/nl/search/board+blazer/
Rick - Streetsurfshop