Meh

Sterke punten / Stärken

Goede produkten, en snelle levering.

Githa

Goed advies, goed bereikbaar! Perfecte service.

Sterke punten / Stärken

BMX fietsen en ander stoer spul voor kids

Simone

Erg goed!

Nee

Als kadootje voor een actieve 12jarige zocht ik een degelijke pogostick met goede prestaties. Vanwege de uitgebreide uitleg en de naamsbekendheid heb ik bij streetsurfshop een flymaster gekocht.... Als kadootje voor een actieve 12jarige zocht ik een degelijke pogostick met goede prestaties. Vanwege de uitgebreide uitleg en de naamsbekendheid heb ik bij streetsurfshop een flymaster gekocht. Betaling en levering aan huis verliepen soepel. De stick was goed verpakt. Prima service.

Jarno winter

Wij hebben echt een heel goede ervaringen net streetsurfshop. Mijn zoontje heeft er een pogostick gekocht waar een productie foutje in zat. Toen dit bekent werd heeft streetsurfshop direct gehandeld... Wij hebben echt een heel goede ervaringen net streetsurfshop. Mijn zoontje heeft er een pogostick gekocht waar een productie foutje in zat. Toen dit bekent werd heeft streetsurfshop direct gehandeld en dit opgelost. Heel goed en erg professioneel!!

Fam. Stijger

Prima ervaring met deze webshop. Al drie keer iets besteld. Elke keer goed en snel geleverd.

Prima. Betaald en binnen 24 uur in huis.

Vicky de Groot, Mijdrecht

Prettige site met goede foto's en uitleg over de producten.