Laggelicious

Zeer goede klanten service

Sterke punten / Stärken

Mindless voodoo parts en boards

Suzanne

Voor 16u besteld, morgen in huis bleek helaas niet te kloppen. Ze waren op vakantie, maar dat stond niet op de site vermeld.(tip) Wel vriendelijk te woord gestaan toen ze eenmaal terug waren.

Keurig, prima SURFice. Snelle antwoorden op mails.

Pieternella

Mooie duidelijke foto's, redelijke prijzen, prima levering.
Mooie duidelijke foto's, redelijke prijzen, prima levering.
Informatie op de website is vooral handig voor kenners. Als moeder die niet zoveel kennis van de materialen heeft, is het wel een beetje zoeken wat alles inhoudt. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als maten van longboards ook altijd in cm werden vermeld.
Ik ben overigens niet tevreden over het product zelf. Al binnen een half uurtje boarden waren er een heleboel lelijke beschadigingen aan het board te zien!

Enkele aankopen gedaan die goed bevallen.

Arnoud

Vorige week een longboard besteld en deze de volgende dag ontvangen. Wij hadden geen track & trace code ontvangen, maar na een mail hierover kregen we heel snel antwoord met het tijdstip van de... Vorige week een longboard besteld en deze de volgende dag ontvangen. Wij hadden geen track & trace code ontvangen, maar na een mail hierover kregen we heel snel antwoord met het tijdstip van de geplande bezorging.

Vlot en snel, correct

Hoekstra

nvt

Tim van kleef

Jullie zijn een goede winkel en zeer gastvrij ik ben blij met wat ik gekocht hebt en nog heel erg bedankt voor het T shirt en stickers ik hoop u nog wel een keer te zien ????

Sterke punten / Stärken

Voor het steppen zou ik wat meer dingen verkopen want er komen steeds meer kleine kinderen die willen steppen ik zou dan als merken bijvoorbeeld apex Blunt tilt ethic lucky en dan vooral onderdelen... Voor het steppen zou ik wat meer dingen verkopen want er komen steeds meer kleine kinderen die willen steppen ik zou dan als merken bijvoorbeeld apex Blunt tilt ethic lucky en dan vooral onderdelen zoals veel verschillende decks en bars en ook kleine dingen zoals decklagers compressions ik hoop dat u hier iets aan heeft dank u wel dat ik mocht reageren.????