M.roozenburg

Goede communicatie, snelle levering en scherpe prijzen

Al een aantal keren iets gekocht

nee...

Er bestaan 2 sites voor deze shop. Als je per ongeluk via Beslist.nl op de site komt betaal je 10% meer. Ik voel me aardig bedrogen.

marco berens

Snelle sevice mooie site leuke mensen voor al je vragen een goede zaak geven je prima uitleg al ben je een leek ze nemen netjes de tijd geen probleem met uitleg super vindt ik dat ik weet maar... Snelle sevice mooie site leuke mensen voor al je vragen een goede zaak geven je prima uitleg al ben je een leek ze nemen netjes de tijd geen probleem met uitleg super vindt ik dat ik weet maar weinig er van

Han van Wijk

Skeelers besteld. Bij het uitpluizen welke skeelers ik voor mijn zoon zou bestellen vond ik het al moeilijk wat de goede zouden zijn. Na het uitpakken viel het product toch erg tegen. De kwaliteit... Skeelers besteld. Bij het uitpluizen welke skeelers ik voor mijn zoon zou bestellen vond ik het al moeilijk wat de goede zouden zijn. Na het uitpakken viel het product toch erg tegen. De kwaliteit valt tegen en ik dacht dat abec7 lagers beter zouden rollen dan abec 5. Hier had ik mijn keuze op gemaakt. De goedkopere skeelers bij intertoys rollen beter en voelen aan alsof ze van betere kwaliteit zijn.

Prima informatie / service.

Geen idee

Van der vlugt

Ivm een vraag over een artikel, heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker die mij keurig en vriendelijk te woord stond, waardoor ik direct wist wat ik moest bestellen, deze medewerker weet... Ivm een vraag over een artikel, heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker die mij keurig en vriendelijk te woord stond, waardoor ik direct wist wat ik moest bestellen, deze medewerker weet duidelijk wat voor producten hij verkoopt, gewoon top geholpen en dus kids super blij !!!

Snelle correcte levering.

Zeer aangename ervaring, overzichtelijke site, goed overzicht tijdens de levering