Ik heb een aantal maal contact gehad. Het verschil tussen steps kon me in eerste instantie niet helder uitgelegd worden.
Later nog contact gehad en nu was het meer duidelijk. De kleurkeuze was...
Later nog contact gehad en nu was het meer duidelijk. De kleurkeuze was er niet op dat moment. Het was niet duidelijk wanneer dit binnen zou zijn. Jullie zouden bellen, dit was niet gedaan. Ik heb zelf gebeld. Uiteindelijk was de step wel sneller binnen dan ik verwachtte. Dus uiteindelijk fijn. Morgen krijgt mijn dochter (8) de sliderstep en hoop ik dat ze erop kan. Want het is een megadoos. Volgens jullie zou dat moeten lukken, ben benieuwd.

Nee

Daar ben ik tevreden over

Mariska

De levering is heel erg snel.
Ik heb telefonisch contact gehad en via de e-mail, ik kreeg een hele snelle en vriendelijke reactie!
Wat mij betreft is het echt een aanrader.

Vriendelijk personeel

Duidelijke site, goede service!

E Dubovci

Ik had hielwielen besteld, zwarte.. Nadat ik betaald heb en een bevestiging gekregen dat alles gelukt was, kreeg ik toch een mail dat die uitverkocht waren en of ik groene wilde. Dochter toch moeten... Ik had hielwielen besteld, zwarte.. Nadat ik betaald heb en een bevestiging gekregen dat alles gelukt was, kreeg ik toch een mail dat die uitverkocht waren en of ik groene wilde. Dochter toch moeten teleurstellen dat er geen zwarte meer waren. Uiteindelijk toch groene gedaan, had immers al betaald. Maar ook niets meer gehoord. Had gevraagd iets leuks erbij te doen om haar teleurstelling goed te maken. Zo slecht dit!!!

Reactie Streetsurfshop:

Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Met name in de drukke tijden rond sinterklaas kan het voorkomen dat een product onverwacht niet op voorraad is. Dit laten we je dan zo snel... Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Met name in de drukke tijden rond sinterklaas kan het voorkomen dat een product onverwacht niet op voorraad is. Dit laten we je dan zo snel mogelijk weten en ik zie dat dat in dit geval binnen enkele minuten na het bestellen gebeurd is. Uiteraard is het dan gewoon mogelijk om een bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag wordt dan direct teruggestort.

Bestellen Pogostick via Streetsurfshop

Sterke punten / Stärken

Grote rubberen torpedo's voor in zwembad. Nu alleen verkrijgbaar in USA

Omdat het product nog niet was verstuurd was een kleine wijziging geen enkel probleem.
Dat vind ik erg klantvriendelijk.

longboard padlesticks

Melvin

Prima geregeld, bestellen ging makkelijk en verzending was snel en netjes. Kortom goede ervaring!

Web bestelling