Zeer goed

nee

We waren op zoek naar goed advies over de aanschaf van een longboard. In de winkel zijn we erg uitgebreid geadviseerd en hebben diverse boards kunnen testen. Het resultaat: een mooi board wat erg... We waren op zoek naar goed advies over de aanschaf van een longboard. In de winkel zijn we erg uitgebreid geadviseerd en hebben diverse boards kunnen testen. Het resultaat: een mooi board wat erg goed bevalt.

Sterke punten / Stärken

Overweeg om een paar goede powerkites toe te voegen.

Prima. Snelle levering en product is zoals op de foto.

S. Hogenes

De step die ik besteld had was niet leverbaar in de bestelde kleur. Ik ontving hierover snel bericht. Na telefonisch doorgeven van een andere kleur, werd de step direct verstuurd. Ondanks de korte... De step die ik besteld had was niet leverbaar in de bestelde kleur. Ik ontving hierover snel bericht. Na telefonisch doorgeven van een andere kleur, werd de step direct verstuurd. Ondanks de korte tijd van het doorgeven van de kleur en het versturen, was het toch mogelijk om de step ook te laten monteren. Bij het bestellen had ik niet gezien dat dit mogelijk was. De step kwam goed verpakt, klaar voor gebruik aan. Prima service!

Britte Klijn

Ik heb over het algemeen een goede ervaring gehad met streetsurfshop. Ik heb in de winkel een longboard gekocht. Hier werd ik heel vriendelijk en professioneel geholpen. Online heb ik later nog een... Ik heb over het algemeen een goede ervaring gehad met streetsurfshop. Ik heb in de winkel een longboard gekocht. Hier werd ik heel vriendelijk en professioneel geholpen. Online heb ik later nog een popsocket besteld. Deze kwam te laat aan. Hier heb ik over gebeld, ik werd toen aangeboden of er een nieuwe opgestuurd moest worden. Alweer een super service!

Goedkopere longboardhandschoenen. Niet voor sliding

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Britte,
Dankjewel voor je feedback! Ik wilde je net bellen om te vragen of de Popsocket al binnen is gekomen. Begrijp ik goed dat dat zo is?
Groeten,
Rick

Job Kuit

Uitstekend

Sterke punten / Stärken

Nee gewoon een completen webshop.
Alleen ik vind de drop through longboards fijn maar er niet zoveel goedkope van dit soort longboards als die er meer waren zou ik er sowieso nog eentje kopen

Ik werd goed geholpen en veel informatie op gedaan.

Het product werd snel en goed geleverd

Goed ervaren, geen problemen