Prettige winkel en goed personeel

Goede service, alleen jammer dat geen contact opgenomen is over het moment van verzenden.

Carolien

Via google gezocht naar handvaten voor step, mailcontact gehad, snelle beantwoording en op voorraad.

Goede service snelle verzending! Veel aanbod op de site

Pauline

Super!
Leuk contact, goed ( telefonisch) advies en service !
Wel kan iinfo op site wat uitgebreider en origineler ( veel dezelfde tekst gebruikt)

Zeer correcte en snelle afhandeling van de bestelling

Snel en goed !

Moors emmanuel

Step bestelb via internet. De doos was helemaal kapot dus ik heb het idee dat het geen nieuw toestel uit de doos is maar een demotoestel.

Reactie Streetsurfshop:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Jammer genoeg hebben we op onze laatste mail geen antwoord meer gehad. Zoals aangegeven sturen we nooit demo modellen zonder dat eerst te overleggen. Jammer genoeg kan het wel voorkomen dat een verpakking onderweg beschadigd. Als een product beschadigd aankomt lossen wij dat uiteraard direct op, maar om dat te kunnen doen moeten we er wel van weten. Het beste kan je dus direct even bellen of mailen in plaats van ons er via de Feedback Company van op de hoogte te brengen. Gelukkig gaf je aan dat er met de step zelf niks mis was. Ons aanbod om een nieuwe cadeau verpakking te vergoeden staat nog steeds. Laat ons via de mail maar even weten als je daar nog gebruik van wilt maken!
Vriendelijke groet,
Streetsurfshop