Fadoua Zaroual

Snelle service en leuke prijzen!

Arno M

Vandaag stond ik voor een dichte shop. Ik had de openingstijden niet goed bekeken. Toch maar even bellen wellicht is er toch iemand aanwezig. Dat was niet het geval maar als ik 10 minuten zou... Vandaag stond ik voor een dichte shop. Ik had de openingstijden niet goed bekeken. Toch maar even bellen wellicht is er toch iemand aanwezig. Dat was niet het geval maar als ik 10 minuten zou wachten dan kwam hij speciaal even langs. Daarna goed en vriendelijk geholpen. Dat noem ik service!

Spierings

Een longboard voor mijn zoon gekocht. Uitgebreid telefonisch geïnformeerd over de verschillen tussen longboards. Geadviseerd op basis van de gebruikswensen van mijn zoon. Longboard besteld, de... Een longboard voor mijn zoon gekocht. Uitgebreid telefonisch geïnformeerd over de verschillen tussen longboards. Geadviseerd op basis van de gebruikswensen van mijn zoon. Longboard besteld, de volgende dag in huis. Prima service.

Goed behandelde klant

Ik dacht dat deze shop nep was en ik niet echt geleverd kreeg maar inplaats daarvan had ik binnen 2 dagen me product.
Awesome

Meer waveboard deckplates.

Prima ervaring. Snelle levering gewenste artikel.

Rene Bongers

Een paar dagen geleden een nieuwe step voor mijn zoon gehaald. Door na te vragen aan hem wat hij nu wilde kwamen ze met enkele voorbeelden aan welke precies voldeden aan zijn verwachtingen. Een... Een paar dagen geleden een nieuwe step voor mijn zoon gehaald. Door na te vragen aan hem wat hij nu wilde kwamen ze met enkele voorbeelden aan welke precies voldeden aan zijn verwachtingen. Een nieuwe step opbouwen was geen probleem, zelfs enkele steppen opbouwen werd gedaan zonder dat we erna vroegen. Super geholpen, waarvoor dank.

Super snelle service. Ook via de chat.

Het is een fijne shop waar je goed word geholpen en ook dingen kan uit testen

Ectrisch longboard

shirley