Snelle service

Goede service, snelle levering.

Joris de Goeij

Prima service, zeer klantvriendelijk en behulpzaam!!!

Telefonisch goed geholpen. Verzending van pakket echter niet voldoende beschermd, er zat door het vervoer een beschadiging op de onderkant van het metalen frame.

pappy

Heel goed! erg blij met super lekker bord!

Noah

Heel erg goed gedaan.
Ik heb geen problemen gehad dus ik heb de klantenservice ook niet hoeven te bereiken, dat waardeer ik echt! Netjes op tijd bezorgd. Zeker een aanrader!

Sterke punten / Stärken

Alles voor Longboards

Prima ervaring met het bijbestellen van een product nadat de bestelling reeds was geplaatst. Daarna minder prettige ervaring door nog steeds openstaande vraag die niet is beantwoord. Door... Prima ervaring met het bijbestellen van een product nadat de bestelling reeds was geplaatst. Daarna minder prettige ervaring door nog steeds openstaande vraag die niet is beantwoord. Door vermoedelijk verkeerde maatvoering op de site heb ik een veel te groot product gekocht. Nu ik het wil ruilen, schrik ik van het feit dat ik de verzendkosten retour en voor het nieuwe product moet betalen. Dat maakt het product wel echt onnodig duur.

Gilles

Stuntstepje gekocht in de winkel en van een ander stepje de as laten vervangen. As is gratis gerepareerd en stuntstepje prima advies gekregen.

Sterke punten / Stärken

Nee

Rens

Bord kwam beschadigt aan maar niet heel erg gelukkig,

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Rens,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat boards beschadigd aankomen! Neem even contact met ons op (info@Streetsurfshop.nl) en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen!