Aankoop via internet

Arnold Boerema

Ik had bij streetsurfshop een longboard besteld deze had echter enkele gebreken, een telefoontje was genoeg en de volgende dag een nieuwe in huis. Helemaal geweldig.

Mindless savage 3 DT green

Longboard santa cruz Lion God !

UITSTEKENDE service!

Hetty van klaarbergen

We hebben twee longboards aan geschift bij Streetsurfshop! Over de eerste is mijn zoon super tevreden. De aankoop ging goed en snel. Onze tweede aankoop valt wat tegen ten opzichte van de eerste.... We hebben twee longboards aan geschift bij Streetsurfshop! Over de eerste is mijn zoon super tevreden. De aankoop ging goed en snel. Onze tweede aankoop valt wat tegen ten opzichte van de eerste. Dit longboard trilt veel meer en maakt meer herrie. We zijn nu in overleg om dit op te lossen. Ik ben benieuwd!!

Averlaan

De levering was verlaat door een com. stoornis in het systeem, maar met 1 telefoontje werd dit z.s.m opgelost. Ook werd ik heel vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Na dit telefoontje... De levering was verlaat door een com. stoornis in het systeem, maar met 1 telefoontje werd dit z.s.m opgelost. Ook werd ik heel vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Na dit telefoontje kreeg ik ook nog een een bevestig via de mail dat het product ook daadwerkelijk verzonden was. SUPER!!!

Super

Nee

Het werd in 1 dag geleverd en het longboard wat ik kocht was zeer goede kwaliteit

Top

nvt