Sabine Leeuw

Goeie service, de sfeer was goed en ik zou er zeker nog eens langskomen

Goede, persoonlijke service

S

Goede ervaring

Sterke punten / Stärken

Duidelijke site, snel geleverd en goede kwaliteit

Pat

Leuke vingerstep voor de prijs. Heeft er veel plezier van

Metaal

Niet dan ik 123 weet

Hidde Bos

De beste service ooit

De service

losse onderdelen

Jelmar

Snelle bezorging en een ontbrekend boutje/moertje werd ook heel snel opgelost. Ben zeer blij met m'n bestelling en de afhandeling!

Eigen ontwerpen verwerken

Arie Groen

snelle levering

geen idee sorry

Peter Buursen

Goede ervaring met Streetsurfshop. Duidelijke omschrijving product en levering conform toezegging.

Prijs

Anisha Visser

Maakte me eerst zorgen om de grote kortingen? Twijfelde aan de kwaliteit, had hier nog niet eerder besteld. Board werd netjes optijd geleverd, compleet, zonder schade en voelde als goede en stevige... Maakte me eerst zorgen om de grote kortingen? Twijfelde aan de kwaliteit, had hier nog niet eerder besteld. Board werd netjes optijd geleverd, compleet, zonder schade en voelde als goede en stevige kwaliteit. Een aangename verrassing en ervaring!

Zie hierboven

Ik ben nieuw in de skate wereld, dus nee nog niet :D

Maurice

Step op zondagavond besteld en op dinsdag al netjes binnengekregen. Via GLS koeriersdiensten netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Enige nadeel is dat er bij uitpakken van de step een... Step op zondagavond besteld en op dinsdag al netjes binnengekregen. Via GLS koeriersdiensten netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Enige nadeel is dat er bij uitpakken van de step een kras op mijn voetplaat zat. Volgende keer graag een kwaliteitscontrole eer jullie het product opsturen.

Nein.

Yvonne van Eldonk

Een warm welkom en enorm klantvriendelijk

Sterke punten / Stärken

De website is prima, maar plan vooral een bezoek aan de winkel; absolute aanrader! Je wordt met open armen ontvangen, klantvriendelijk geholpen en van het assortiment wordt je alleen maar vrolijk.

Het assortiment is al top, hooguit skimboards in het (iets) lage(re) prijssegment mis ik een beetje (<€50)