Petra

Super

Sterke punten / Stärken

Goeie kwaliteit, mooie spullen.

Nee jullie hebben alle producten

Franc Magnée

Heel goed. Mooi longboard voor een goede prijs

Sterke punten / Stärken

Duidelijk overzicht van de boards en in welke klasse ze horen. Goede uitleg voor beginners zoals ik.

Marcel

Gewoon top fijne medewerkers

Sterke punten / Stärken

Erg vriendelijk goeie uitleg gewoon super

Erik

Wij konden direct in de shop in Nijmegen terecht voor een reparatie van een stuntstep. Voor een klein bedrag kon mijn zoon weer kilometers maken. Eerlijke verkoper die voor €3 een nieuw wiellager... Wij konden direct in de shop in Nijmegen terecht voor een reparatie van een stuntstep. Voor een klein bedrag kon mijn zoon weer kilometers maken. Eerlijke verkoper die voor €3 een nieuw wiellager heeft vervangen.

Sterke punten / Stärken

Zeer klantvriendelijk en proffesioneel geholpen.

Sivar

Uitstekende service, zowel online als in de winkel, duidelijk advies en erg klantvriendelijk.

Service, klantenhulp

Bryan

Super goede service!

Eerlijk en duidelijk advies

Marco

Klantgericht en klantvriendelijkheid

Klantgericht

MICHEL

Snelle service, snel gehandeld, product kwam goed aan!!

Product aanduiding beeld.en geluid

Deborah Siebelt

Helder website, klantvriendelijk contact. Behulpzaam personeel aan de telefoon.

Kundig, goede service!

Nog niet

Wooninck

Zeer snelle service, online besteld zelfde dag opgehaald in de winkel. Ook snelle reactie op mijn mail nadat ik nog een vraag had.

Snelle service