Overduin

Super snelle levering

Sterke punten / Stärken

Snelle levering en veel keuze

Jan Rupke

Zeer netjes ,keurige behandeling als je contact opneemt

Klantvriendelijk

Natuurlijk-Bewegen

Super ervaring makkelijk om een afspraak te maken en snel en deskundig geholpen.

klantvriendelijkheid

anoniem

Het is leuker voor de kinderen dan de meeste speeltuinen.

vriendelijk, kundig, flexibel

Karin van Leur

Top ervaring met streetsurfshop

Sterke punten / Stärken

Als je belt dan ben je meteen welkom. TOP service

Sup board pomp

Lauraine

Top!

Sterke punten / Stärken

Personeel in de winkel is super. Meteen welkom & thuis gevoel

Arnold van de Sant

Duidelijk, leuk en ontspannen (geen druk om te kopen)

Sterke punten / Stärken

Goed bereikbare locatie, voldoende parkeerruimte, grote keuze

Masha Bartos

Ontzettend fijn en uitgebreid assortiment. Daarnaast kundig advies van heel aardige en enthousiaste eigenaar! Zoon slaagt er eigenlijk altijd wel.
Jammere is alleen dat je niet zomaar kunt...
Jammere is alleen dat je niet zomaar kunt binnenlopen, maar dat het op afspraak moet. Dan is in mijn ervaring langs komen meteen mogelijk, maar het is toch een extra belemmering.

Assortiment en klantenservice

Ze zijn al heel compleet

Maurice van der Kop

Zeer positief.

Duidelijken en overzichtelijk

Ja, wielen van het merk OJ en spitfire. Bijvoorkeur met de hardheid van 101a. En in de maten 52 en 54 millimeter.

Pascal

Goede service snelle levering mooie prijzen

Prijs