Constanze Seidelmann

Sehr gut, alles war einfach, schnell und hat gut funktioniert. Ware wir beschrieben.

Gute Beschreibung, fairer Preis

zur Zeit nicht

Julion

Niet geweldig, heb na ongeveer een week mn bestelling nog niet binnen, al kan dit probleem ook bij dpd liggen.

Sterke punten / Stärken

Goede kwaliteit producten(mijn vrienden hebben hier ook boards vandaan)

Wax

Timmer

Zeer goed

Snelle verzending

Dana

Goed, voldoende keuze en snel geleverd. Product is prima

Goede producten

Marieke

Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Erg blij met mijn nieuwe wieltjes en lagers onder mijn skates!

Sterke punten / Stärken

Rustig, vriendelijk, eerlijk, behulpzaam.

Geen idee.

D. Valentijn

Heel goed! Ik had iets niet goed gedaan met het monteren van de voorvork waarna ze me heel geduldig en uitgebreid te woord hebben gestaan! Top!

Aardige mensen, goede spullen

Henning

Mooie longboard gekocht voor een nette prijs en snel geleverd. Top

Sterke punten / Stärken

Snel geleverd en nette prijzen

Mark

Uitstekend! Snelle levering en netjes verpakt, toppie :)

Sterke punten / Stärken

Duidelijke info en voorraad status, levering is snel, stevig verpakt.

Hilde

Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers, die met veel geduld en gericht advies geven.

Behulpzaam

Labyrint maze box 3D puzzel

Rachel

Uitstekend

Sterke punten / Stärken

Goede beschrijving, snelle levering.
Goedkoper als Decatlon.