Blacky

Übersichtlich, preislich in Ordnung und schnelle Lieferung

Sterke punten / Stärken

Übersichtlich und leicht zu finden

Habe gefunden was ich gesucht habe. POGO STICK

Jeffrey

Levering zoals aangegeven en volgens verwachting

Goede producten

blijf bij kwaliteit producten

Sietze

Goed. Behulpzaam

Sterke punten / Stärken

Levert snel. goede aftersales bij een kleine probleem.

Longboard

Richard

Ik had ze nog even gebeld met een vraag en kreeg direct een bevredigend antwoord en ze dachten gelijk goed met me mee!

Sterke punten / Stärken

Ik had een tweede product besteld waar verzendkosten bij zaten, die hebben ze bij mijn eerste bestelling in gedaan en de verzendkosten gecrediteerd!

Nvt

Claudia

Snelle en goede levering. Mooie stel voor onze 6-jarige

Prima info

Peter

Ik had online een board uitgezocht maar twijfelden, dus via de mail een afspraak gemaakt met Stefan om een bezoekje te brengen aan de winkel in Nijmegen. Daar ben ik supergoed geholpen door Bad en... Ik had online een board uitgezocht maar twijfelden, dus via de mail een afspraak gemaakt met Stefan om een bezoekje te brengen aan de winkel in Nijmegen. Daar ben ik supergoed geholpen door Bad en Wim. Ze namen ruim de tijd voor me, ik kon alles vragen. Goed advies gekregen en een paar borden geprobeerd, binnen en buiten. Daardoor meer inzicht gekregen en kunnen kiezen voor een ander board dan ik oorspronkelijk op het oog had. Heel fijn.

Sterke punten / Stärken

Overzichtelijk, uitvoerige info en scherpe prijs.

Documentatie van mooie longboardroutes in de regio en contacten met communities met seniorlongboarders.

HnZ

Ik wilde een longboard kopen en had een afspraak gemaakt in de winkel. Ik kreeg goed suggesties en er was alle tijd om verschillende boards en alternatieve wielen te vergelijken. Ik ben heel... Ik wilde een longboard kopen en had een afspraak gemaakt in de winkel. Ik kreeg goed suggesties en er was alle tijd om verschillende boards en alternatieve wielen te vergelijken. Ik ben heel tevreden met mijn uiteindelijke keuze.

Sterke punten / Stärken

Kennis, service, assortiment, nemen de tijd.

Mol

Topservice

Heel attente helpdeskmedewerker

Jeroen

Ik ben zeer goed geholpen door Wim

Sterke punten / Stärken

Meedenken en de tijd nemen

Ron

Ik ben zeer goed geholpen en men weet waar ze over praten. Deskundig advies gekregen. Ruim assortiment in de winkel. Goed geslaagd.

Sterke punten / Stärken

Overzichtelijk behulpzaam en vriendelijk.