F N L

Een prima levering, goede service. In de beschrijving van de artikelen mag wel wat uitgebreider informatie… van wat voor board er bijvoorbeeld bij welke rijder past en waarom.

Prima foto’s

Sien Dohmen

Snelle bezorging, goede producten

Bas

Prima winkel, groot assortiment, vriendelijk en deskundig geholpen.

Veel keuze

Nee

Ralf

Goede service

Sterke punten / Stärken

Denken met je mee en proberen niet om je iets duurs aan te smeren

Beschermers voor kinderen met schoenmaat kleiner dan 28

karel

Black Dragon stuntstep wiel besteld goede kwaliteit voordat geld. nog maar een set besteld. binnen twee dagen geleverd mooi.

Thomas

Goede snelle levering.

Adje Pas

Duidelijk en snel

Sterke punten / Stärken

Duidelijk en snel, goed op de hoogte gehouden.

Nee

P van Dam

Uitsteken

Snel en deskundig

Vincent Tolman

Zeer goede Service!

Sterke punten / Stärken

Reageert snel en afspraken worden nagekomen.

zi zo

zo doorgaan