M

Paul

nee

John

Sterke punten / Stärken

Mooi optijd geleverd. De step zag er prima uit en was goed verpakt. website werkt makkelijk en is overzichtelijk.

Nee assortiment is al behoorlijk uigebreidt.

Stefan

Super schnell, klasse Qualität und Preis!

Preis und Qualität

Sophie Thijssen

Snelle service

Snelle service

Jahn

Prima service en afhandelen van aankoop

klant gericht

Ja

Reactie Streetsurfshop:

Beste Jan,
Beste Jan,
Dat is geen beste beoordeling... Ik vind geen berichten van je terug en ook op basis van je beoordeling wordt ons niet duidelijk waarom we zo slecht scoren. We lossen eventuele problemen graag op, maar dan moeten we natuurlijk wel weten waar je ontevreden over bent. Kun je ons dat laten weten?
Groet
Streetsurfshop